Ropažu novada pašvaldība
(reģ.nr. LV90000067986)
izsludina atklātu konkursu uz SIA “Garkalnes komunālserviss”
VALDES LOCEKĻA
amata vietu uz noteiktu laiku (5 gadi)
Par uzņēmumu
SIA “Garkalnes komunālserviss” ir Ropažu novada pašvaldības kapitālsabiedrība, kura ir izveidota ar mērķi nodrošināt pašvaldības autonomo funkciju realizēšanu.
Šobrīd „Garkalnes komunālserviss” komandu veido 24 darbinieki ar atbilstošu izglītību. Pēc plānotas reorganizācijas pabeigšanas uzņēmumā tiek plānotas 50 amatu vietas.
SIA „ Garkalnes komunālserviss” ~90% no sniegtajiem pakalpojumiem ir pašvaldības pasūtījumi, klientu skaits ir 100 mājsaimniecību. Pēc plānotās reorganizācijas pabeigšanas, kā rezultātā SIA “Garkalnes komunļserviss” nodrošinās siltumenerģijas piegādi Ropažu novada Stopiņu pagastā, pakalpojums tiks nodrošināts 2280 mājsaimniecībām.
Pašvaldības SIA “Garkalnes komunālserviss” vispārējais stratēģiskais mērķis – nodrošināt Ropažu novada pašvaldības infrastruktūras uzturēšanu, teritorijas labiekārtošanu un sanitāro tīrību, sniedzot pakalpojumus, tajā skaitā, atkritumu apsaimniekošanas un ceļu uzturēšanas jomā, kas ir svarīgi pašvaldības administratīvās teritorijas attīstībai, kā arī efektīvi pārvaldīt un apsaimniekot pašvaldības nekustamos īpašumus un nodrošināt nepārtrauktus un kvalitatīvus siltumenerģijas pakalpojumus.
SIA ”Garkalnes komunālserviss” ir iesaistīts reorganizācijas procesā atbilstoši Ropažu pašvaldības domes 21.12.2022. lēmumam Nr.1887 “Par Ropažu novada pašvaldības kapitālsabiedrību un pašvaldības aģentūras “Saimnieks” reorganizāciju”, kurā cita starpā konceptuāli nolemts:
1. pārdalīt pašvaldības sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Garkalnes inženiertīkli”, reģistrācijas Nr. 40103280684, funkciju elektroinstalācijas ierīkošanas jomā pašvaldības sabiedrībai ar ierobežotu atbildību "GARKALNES KOMUNĀLSERVISS", reģistrācijas Nr. 40003708356;
2. sašķelt sabiedrību ar ierobežotu atbildību "Vangažu Namsaimnieks", reģistrācijas Nr.50003142371, un nodalītās daļas pievienot sabiedrībai ar ierobežotu atbildību "VILKME", reģistrācijas Nr.40103073411, vienlaikus labiekārtošanas funkciju pārdalot sabiedrībai ar ierobežotu atbildību "GARKALNES KOMUNĀLSERVISS", reģistrācijas Nr. 40003708356;
3. likvidēt pašvaldības aģentūru “Saimnieks”, reģistrācijas Nr. 90001673167 un, siltumenerģijas, ceļu uzturēšanas, elektroinstalācijas ierīkošanas un labiekārtošanas funkciju pārdalīt sabiedrībai ar ierobežotu atbildību "GARKALNES KOMUNĀLSERVISS", reģistrācijas Nr. 40003708356.
Valdes locekļa amata kandidātiem izvirzītās obligātās minimālās un atbilstības prasības:
- nevainojama reputācija;
- valsts valodas zināšanas C1 līmenī un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas (angļu valodas zināšanas B2 līmenī tiks uzskatītas par priekšrocību);
- augstākā izglītība (akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadības, ekonomikas, tiesību zinātņu vai finanšu jomā), kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā (akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadības, ekonomikas, vai finanšu jomā tiek uzskatīta par priekšrocību);
- mazā, vidējā vai liela uzņēmumā valdes locekļa (uzņēmuma vadītājs) vai līdzvērtīgā vadošā amatā (vairāku struktūrvienību vadītājs vidējā vai lielā uzņēmumā), kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā (pieredze maza, vidēja vai liela uzņēmuma valdes locekļa amatā tiks uzskatīta par priekšrocību);
Valdes locekļa amata kandidātiem nepieciešamas:
Zināšanas un izpratne par:
- korporatīvās pārvaldības principiem, publiskas personas kapitālsabiedrību darbību, normatīvo regulējumu;
- uzņēmuma saimnieciski ekonomiskās darbības pārzināšanu;
- investīciju piesaisti;
- jautājumiem, kas saistīti ar klientu apkalpošanu, pakalpojumu sniegšanu (vēlams Sabiedrības darbības jomā);
Darba pieredze:
- uzņēmuma ilgtermiņa finanšu, risku vadības, audita, IT vadībā;
- stratēģiju izstrādē un ieviešanā;
- pakalpojuma cenu veidošanā;
- korporatīvas pārvaldības un pārmaiņu vadības jomā.
Nepieciešamās kompetences:
- orientācija uz attīstību;
- stratēģiskais redzējums;
- plānošana un organizēšana;
- komandas vadīšana;
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu.
Mēneša atlīdzība: 3500,00 euro (trīs tūkstoši pieci simti euro) pirms nodokļu nomaksas.
Amata veikšanas vieta Vidzemes šoseja 1D, Garkalne, Garkalnes pagasts, Ropažu novads.
Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2024. gada 15. augustam plkst. 9:00, sūtot elektroniska dokumenta veidā, izmantojot drošu elektronisko parakstu vai rakstveida parakstītus un ieskenētā veidā nosūtot uz e-pasta adresi: vakances@ropazi.lv, ar norādi “SIA “Garkalnes komunālserviss” valdes locekļa amata kandidātu atlasei”.
Kandidātus lūdzam iesniegt šādus dokumentus:
- personīgi vai elektroniski parakstītu motivētu pieteikumu (motivācijas vēstuli), iekļaujot informāciju, kas apliecina konkursa sludinājumā norādītās pieredzes, prasmju un citu prasību atbilstību valdes locekļa amatam;
- dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši pievienotajai formai, t. sk. ar informāciju par 3 (trim) personām, ar kurām Komisija var sazināties un iegūt atsauksmes par Kandidāta un tā profesionālo pieredzi par pēdējiem 5 (pieciem) gadiem;
- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā);
- apliecinājumu (saskaņā ar sludinājumam pievienoto apliecinājuma formu), apliecinot:
− atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām;
− ka kandidāts ievērojot likuma „Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” 7. panta piektajā daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts attiecīgajā amatā.
Informējam, ka kandidātiem, kuri tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai tiks uzdots viens pārbaudes uzdevums (izpildes laiks līdz 40 minūtēm). Kandidāti, kuri tiks virzīti trešajai vērtēšanas kārtai, Nominācijas komisija lūgs prezentēt (līdz 10 minūtēm) stratēģisko redzējumu par Sabiedrības galvenajiem nākotnes izaicinājumiem tuvākajiem 5 (pieciem) gadiem, atbilstoši valdes locekļa kompetencei, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai.
Kandidātu iesūtītie dokumenti un personas dati, uz konkursa laiku un noteiktu laiku pēc norādītā termiņa beigām, pārziņa leģitīmo interešu ietvaros tiks uzglabāti pārziņa lietvedībā. Iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei norādītās vakances pretendentu izvērtēšanas un atlases procesā un saziņai ar Jums. Nosūtītajos dokumentos lūgums neiekļaut sensitīvus (īpašās kategorijas) personas datus. Savu piekrišanu datu apstrādei norādītajiem mērķiem varat atsaukt jebkurā laikā, sazinoties ar pārzini. Pārzinis garantē nenodot pretendenta personas datus trešajām personām, bez pretendenta rakstveida saskaņojuma. Pārzinis: Ropažu novada pašvaldība, Institūta iela 1A, Ulbroka, Stopiņu pagasts Ropažu novads. Ar Ropažu novada pašvaldības datu privātuma politiku un informāciju par Ropažu novada pašvaldības veikto personas datu apstrādi var iepazīties Ropažu novada pašvaldības tīmekļa vietnē https://www.ropazi.lv/ sadaļā “Privātuma politika".
Kontaktpersonas: Ropažu novada pašvaldības izpilddirektora palīgs kapitālsabiedrību un aģentūru pārvaldības jautājumos Evita Rozenbaha-Kalniņa, e- pasts: evita.rozenbaha@ropazi.lv.
Izskatīsim to pretendentu pieteikumus, kuri iesnieguši visus norādīto dokumentus. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas tiks izvirzīti atlases otrajai kārtai.