Vakances
1

Ropažu novada pašvaldība    

Reģ.Nr.90000067986

aicina darbā uz nenoteiktu laiku

VANGAŽU PILSĒTAS PĀRVALDES VADĪTĀJU

(profesijas kods 1213 23)

Amata mērķis - vadīt, plānot, organizēt un nodrošināt Vangažu pilsētas pārvaldes (turpmāk – pārvalde) un tās teritorijā ietilpstošo iestāžu attīstību un pašvaldības sniegto pakalpojumu pieejamību pārvaldes teritorijā, īstenojot Ropažu novada pašvaldības (turpmāk – pašvaldība) stratēģijā un attīstības plānošanas dokumentos, kā arī pārvaldes nolikumā tai noteiktos uzdevumus.

Galvenie amata pienākumi:

  • nodrošināt Pašvaldību likumā, pašvaldības nolikumā un  pārvaldes nolikumā noteikto pašvaldības funkciju izpildi;
  • vadīt, plānot, organizēt un nodrošināt pārvaldes darbu, atbildēt par pārvaldes darbības tiesiskumu un pārvaldes kompetencē ietilpstošo uzdevumu izpildi, kā arī par pārvaldes teritorijā izvietoto pašvaldības institūciju darba organizēšanu;
  • nodrošināt un kontrolēt pārvaldes rīcībā nodoto materiālo resursu un piešķirto finanšu līdzekļu racionālu izmantošanu (piešķirtā budžeta kontroli);
  • sagatavot un iesniegt pašvaldības izpilddirektoram ikgadējo pārvaldes darbības nodrošināšanai nepieciešamo finanšu līdzekļu pieprasījumu (budžeta projektu);
  • kontrolēt apstiprinātā pārvaldes budžeta līdzekļu izlietojumu paredzētajiem mērķiem, nepārsniedzot plānotos finanšu līdzekļus;
  • nodrošināt un kontrolēt pārvaldes valdījumā nodotās pašvaldības kustamās un nekustamās mantas racionālu un lietderīgu izmantošanu;
  • organizēt un nodrošināt namu, ielu, ietvju, iekškvartālu teritoriju remonta, renovācijas, restaurācijas un labiekārtošanas darbu kontroli un uzraudzību;
  • pārbaudīt pārvaldes teritorijā pašvaldības īpašumā esošo ēku vispārējo stāvokli, kā arī plānot un uzraudzīt to remontu, rekonstrukciju un renovāciju darbu veikšanu;
  • uzraudzīt pārvaldes administratīvās teritorijas labiekārtošanu un sanitāro tīrību (laukumu uzturēšanu, ielu, laukumu un citu publiskai lietošanai paredzētu teritoriju apgaismošanu, parku, skvēru un zaļo zonu ierīkošanu, kapsētu un rotaļu laukumu uzturēšanu);
  • nodrošināt pārvaldes pārvaldīšanā esošo pašvaldības īpašuma objektu apsaimniekošanu (t.sk. organizēt, pārraudzīt un kontrolēt darbu izpildi).

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
  • amata atbildības jomās zināšanas periodiski papildinātas tālākizglītības kursos;
  • pieredze vadošā amatā/administratīvās vadības valsts vai pašvaldību institūcijā ne mazāk kā viens gads pēdējo trīs gadu periodā;
  • pieredze budžeta plānošanā un izpildes kontrolē;
  • izpratne par pašvaldības teritorijas un nekustamā īpašuma uzturēšanas prasībām;
  • pieredze komandas vadīšanā, t.sk. darbinieku darba snieguma novērtēšanā;
  • zināšanas publisko iepirkumu organizēšanā;
  • pieredze dokumentu sagatavošanā;
  • izpratne un zināšanas par pašvaldības darba organizāciju;
  • izpratne par pašvaldības budžeta plānošanu un izpildes kontroli;
  • pārzina pašvaldības darbību reglamentējošos normatīvos aktus;
  • teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, plānošanas un organizēšanas prasmes;
  • iniciatīva, spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un strādāt komandā, organizētība, precizitāte un atbildība;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
  • digitālās prasmes augstā līmenī, spēja izmantot aktuālākos tiešsaistes komunikācijas rīkus un paņēmienus, vēlama pieredze darbā ar ZZ Dats elektroniskās dokumentu vadības sistēmu LIETVARIS.

Pašvaldība piedāvā:

  • pilnas slodzes darbu (uz nenoteiktu laiku);
  • darba izpildījuma vieta - Meža iela 1, Vangaži, Ropažu novads, LV-2136;
  • atalgojumu pārbaudes laikā 1810 eiro pirms nodokļu nomaksas (pēc pārbaudes laika darba snieguma novērtējuma tiks noteikta individuālā mēnešalga līdz 2263 eiro, atkarībā no darbinieka individuālās kvalifikācija novērtējuma);
  • sociālās garantijas atbilstoši pašvaldības atlīdzības un sociālo garantiju nolikumā noteiktajam;
  • atbalstu profesionālajā izaugsmē.

Pieteikumu, norādotPieteikums Vangažu pilsētas pārvaldes vadītāja amatam, var iesniegt līdz 2024.gada 15.novembrim:

  • elektroniski ar drošu elektronisko parakstu, iesūtot dokumentus elektroniskā pasta adresē vakances@ropazi.lv,
  • ar pasta starpniecību vai personīgi (slēgtā aploksnē), adresējot sūtījumu - Ropažu novada pašvaldības Personāla vadības nodaļai, adrese: Institūta iela 1A, Ulbroka, Stopiņu pagasts, Ropažu novads, LV-2130.

Pieteikums satur šādus dokumentus:

  • pretendenta parakstīts pieteikums par kandidēšanu uz vakanto amatu, pieteikumā ietverot rakstveida piekrišanu personas datu apstrādei konkursa ietvaros;
  • pretendenta parakstīta pieteikuma vēstule, ietverot izklāstu par pretendenta atbilstību Nolikuma 3.2.1 – 3.2.2.punktā minētajām izglītības un pieredzes prasībām;
  • īss dzīves un darba gaitu apraksts;
  • izglītības dokumentu kopijas, t.sk., pēdējo 3 gadu laikā iegūto profesionālās kompetences pilnveides dokumentu kopijas;
  • valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams)

Tālrunis informācijai 27757385.

Konkursa nolikums pieejams šeit:

Pretendentu iesūtītie dokumenti un personas dati, uz vakances laiku un noteiktu laiku pēc norādītā  termiņa beigām,  pārziņa leģitīmo interešu ietvaros tiks uzglabāti pārziņa lietvedībā. Iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei norādītās vakances pretendentu izvērtēšanas un atlases procesā un saziņai ar Jums. Nosūtītajos dokumentos lūgums neiekļaut sensitīvus (īpašās kategorijas) personas datus. Savu piekrišanu datu apstrādei norādītajiem mērķiem varat atsaukt jebkurā laikā, sazinoties ar pārzini. Pārzinis garantē nenodot pretendenta personas datus trešajām personām, bez pretendenta rakstveida saskaņojuma.

Pārzinis Ropažu novada pašvaldība, Institūta iela 1A, Ulbroka, Stopiņu pagasts Ropažu novads.