Vakance Sociala dienesta vaditaja vietnieks

Pieteikumu, norādot “Sociālā dienesta vadītāja vietnieks”, var iesniegt: elektroniski, iesūtot dokumentus elektroniskā pasta adresē: vakances@ropazi.lv , līdz 2021. gada 30.novembra plkst. 16.00.

Darba pienākumi:

  • Pildīt iestādes vadītāja deleģētos uzdevumus.
  • Koordinēt iestādes darbībai svarīgu dokumentu novirzīšanu pēc piederības un kontrolēt uzdevumu izpildi.
  • Sagatavot dokumentu projektus novada domei par iestādes darbības rezultātiem;
  • Uzturēt kvalitātes  kontroles sistēmu.
  • Sadarbībā ar iestādes administrāciju izstrādāt iestādes gada  budžetu un gada darba plānu, nodrošināt iestādes darba plānā iekļauto uzdevumu aktualizāciju un izpildes kontroli.
  • Koordinēt valsts pārskatu un atskaišu savlaicīgu iesniegšanu.
  • Sagatavot dokumentu projektus par Sociālā dienesta attīstības plānošanu.
  • Pārstāvēt iestādi pašvaldības domē, valsts pārvaldes un citās pašvaldības iestādēs.
  • Koordinēt kopienas sociālo vajadzību izpēti, kopienas sociālo problēmu aktualizēšanu un metodisko stratēģiju izstrādi.
  • Atbildēt par kolektīva savstarpējās komunikācijas un informācijas aprites īstenošanu.
  • Sagatavot dokumentu projektus administratīvā procesa īstenošanai.
  • Sagatavot dokumentu projektus līgumiem ar sociālo pakalpojumu sniedzējiem.
  • Veicināt projektu īstenošanu sociālā darba jomā.


Prasības pretendentiem / ēm:

  • Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā un Maģistra grāds sociālajā darbā;
  • Pieredze sociālajā darbā līdzīgā amatā ne mazāk kā 2 gadi.
  • Atbilstība Bērnu tiesību aizsardzības likuma 5.1 panta prasībām.
  • Izpratne par personālvadību un administratīvo darbu, zināšanas par visu līmeņu labklājības nozares politiskajām nostādnēm valstī.
  • Zināšana par sociālā darba pamatjautājumiem un prasībām.
  • Prasme strādāt ar datorprogrammām Lietvaris, Kadri, SOPA u.c.
  • Sazināties valsts valodā.
  • Lietot profesionālajā saziņā vismaz vienu svešvalodu.
  • Lietot digitālās tehnoloģijas. Plānot un organizēt savu profesionālo darbību.
  • Ievērot labklājības nozari reglamentējošo normatīvo aktu prasības.
  • B kategorijas autovadītāja apliecība un pieredze auto vadīšanā.


Mēs piedāvājam:

  • pilnas slodzes darbu (uz nenoteiktu laiku);
  • Darba veikšanas vieta: Acones iela 4, Ulbroka, Stopiņu pag., Ropažu nov., LV-2130
  • stabilu atalgojumu (1750,00 EUR pirms nodokļu nomaksas);
  • pārbaudes laikā atlīdzība tiek noteikta 80% no noteiktās darba algas (1400,00 EUR pirms nodokļu nomaksas);
  • veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes termiņa) un sociālās garantijas;
  • atbalstu profesionālajā izaugsmē.

Pieteikumu, norādot “Sociālā dienesta vadītāja vietnieks”, var iesniegt: elektroniski, iesūtot dokumentus elektroniskā pasta adresē: vakances@ropazi.lv , līdz 2021. gada 30.novembra plkst. 16.00.

Pieteikums satur šādus dokumentus:

  • motivācijas vēstule,
  • dzīves un darba gaitu apraksts (CV);
  •  izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, t.sk., pēdējo 2 gadu  laikā apgūto profesionālās kompetences pilnveides kursu dokumentu kopijas un diploma pielikumu kopijas;
  •  rekomendācija vēstules.

Pretendenti, kuri atbildīs izvirzītajām prasībām, nedēļas laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām tiks aicināti uz darba interviju. Uzziņas pa tālruni: 26482289.

Pretendentu iesūtītie dokumenti un personas dati, uz vakances laiku un noteiktu laiku pēc norādītā  termiņa beigām,  pārziņa leģitīmo interešu ietvaros tiks uzglabāti pārziņa lietvedībā. Iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei norādītās vakances pretendentu izvērtēšanas un atlases procesā un saziņai ar Jums. Nosūtītajos dokumentos lūgums neiekļaut sensitīvus (īpašās kategorijas) personas datus. Savu piekrišanu datu apstrādei norādītajiem mērķiem varat atsaukt jebkurā laikā, sazinoties ar pārzini. Pārzinis garantē nenodot pretendenta personas datus trešajām personām, bez pretendenta rakstveida saskaņojuma. Pārzinis Ropažu novada pašvaldības Stopiņu pagasta pārvalde, Institūta iela 1A, Ulbroka, Ropažu novads, Stopiņu pagasts.