Sūti savu CV, motivācijas vēstuli un pašvaldības iestāžu nākotnes darbības attīstības vīziju, apliecinošu dokumentu kopijas uz novada.dome@ropazi.lv, līdz 2021. gada 30.septembra plkst. 16.00.
Amata mērķis: Administratīvi uzraudzīt pašvaldības dibināto iestāžu darbu, organizēt un kontrolēt pašvaldības budžeta līdzekļu sadali un izlietošanu iestāžu darbības jomā. Nodrošināt pašvaldības dibināto iestāžu darba nepārtrauktību, domes nomaiņas gadījumā.
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt un atbildēt par pašvaldības darbu, doto uzdevumu izpildi, nodrošināt darba nepārtrauktību, lietderību un tiesiskumu;
- organizēt domes lēmumu, domes izdoto saistošo noteikumu un citu normatīvo aktu, domes priekšsēdētāja un izpilddirektora rīkojumu izpildi;
- domes noteiktajā kārtībā un ietvaros rīkoties ar pašvaldības mantu un finanšu resursiem, slēgt saimnieciskos, iepirkumu u.c. līgumus ar juridiskajām un fiziskajām personām un parakstīt ar līgumu izpildi saistītos dokumentus;
- dot rīkojumus pašvaldības iestāžu vadītājiem, kontrolēt pašvaldības iestāžu darbu: Ropažu pagasta pārvaldi, Izglītības, kultūras, sporta, jaunatnes lietu un veselības aprūpes departamentu (tiešā pakļautībā: izglītības, kultūras, sporta iestādes), iesniegt domei priekšlikumus par pašvaldības iestāžu izveidošanu, reorganizēšanu un likvidēšanu;
- nodrošināt pašvaldības finanšu, personāla un citu resursu lietderīgu izmantošanu;
- veikt citus pienākumus, kas paredzēti Ropažu novada pašvaldības nolikumā un domes lēmumos.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība;
- profesionālā darba pieredze, kas atbilst vismaz vienam no šādiem kritērijiem:
- vismaz 3 (trīs) gadu darba pieredze pēdējo 10 (desmit) gadu laikā publiskās pārvaldes institūcijas vadošā amatā (t.sk., pašvaldības domes priekšsēdētāja vai vietnieka amatā, pašvaldības izpilddirektora vai vietnieka amatā), vadītāja vai vadītāja vietnieka amatā;
- vismaz 3 (trīs) gadu darba pieredze pēdējo 10 (desmit) gadu laikā iestādes (t.sk., ļoti lielas struktūrvienības (darbinieku skaits vairāk par 20 darbiniekiem)) vadītāja, vadītāja vietnieka amatā;
- vismaz 3 (trīs) gadu darba pieredze pēdējo 10 (desmit) gadu laikā kapitālsabiedrības valdes vai padomes locekļa amatā (kapitālsabiedrība atbilst vismaz vienai šādām kritēriju robežvērtībām: bilances kopsumma 4 milj.euro; vidējais darbinieku skaits pārskata gadā – 50).
- pieredze personālresursu vadīšanā, budžeta plānošanas un izpildes kontrolē, projektu sagatavošanas un ieviešanas vadīšanā;
- vēlamas zināšanas par valsts pārvaldes, tai skaitā pašvaldības darbības principiem, ar pašvaldības darbību saistīto tiesību aktu pārzināšana, zināšanas par lietvedības jautājumiem (dokumentu noformēšana un plūsma);
- labas prezentācijas prasmes, prasme publiski paust savu un pašvaldības viedokli;
- teicamas saskarsmes un komunikācijas prasmes (t.sk., rakstiskā, telefoniskā saziņā);
- prasme izmantot teorētiskās zināšanas un koordinēt dažādu institūciju sadarbību;
- spēja noteikt prioritātes, organizēt un plānot darbu, deleģēt uzdevumus;
- nevainojama reputācija;
- pieredze darbā ar datoru (MS Office programmas) un internēta pārlūkiem;
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām un vismaz vienas Eiropas savienības oficiālās valodas prasme profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā;
- B kategorijas transportlīdzekļa vadītāja apliecība.
Mēs piedāvājam:
- pilnas slodzes darbu (uz nenoteiktu laiku);
- stabilu atalgojumu (2353,00 EUR pirms nodokļu nomaksas);
- pārbaudes laikā atlīdzība tiek noteikta 80% no noteiktās darba algas (1882,00 EUR pirms nodokļu nomaksas);
- veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes termiņa) un sociālās garantijas;
- atbalstu profesionālajā izaugsmē.
Pieteikumu, norādot “Pašvaldības izpilddirektora vietnieka amata konkursam”, var iesniegt:
- ar pasta starpniecību, adresējot sūtījumu - Ropažu novada pašvaldība, adrese: Institūta iela 1A, Ulbroka, Stopiņu pagasts, Ropažu novads, LV-2130;
- personīgi (slēgtā aploksnē) - Ropažu novada Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā (VPVKAC), kas atrodas adresē: Institūta iela 1A, Ulbroka, Stopiņu pagasts, Ropažu novads, LV-2130 (darba laikā);
- elektroniski ar drošu elektronisko parakstu, iesūtot dokumentus pašvaldības e-adresē vai elektroniskā pasta adresē: novada.dome@ropazi.lv , līdz 2021. gada 30.septembra plkst. 16.00.
Pieteikums satur šādus dokumentus:
- motivētu pieteikuma vēstuli;
- pretendenta attīstības redzējums par “Pašvaldības iestāžu nākotnes darbības attīstības vīzija” (ne vairāk kā trīs A4 formāta lapas datorrakstā);
- dzīves aprakstu (Curriculum Vitae);
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī izziņas kopiju par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst izglītības dokuments, ja tas iegūts ārvalstīs;
- atsauksmes/rekomendācijas (ja ir);
- citu dokumentu kopijas (apliecības, sertifikātus), kuras pretendents uzskata par nepieciešamām (nozīmīgām).
Ar konkursa nolikumu Ropažu novada pašvaldības izpilddirektora vietnieka amata pretendentu atlasei var iepazīties https://ropazi.lv/lv/novads/vakances-ropazu-novada/
Pretendenti, kuri atbildīs izvirzītajām prasībām, nedēļas laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām tiks aicināti uz darba interviju. Uzziņas pa tālruni: 29128420.
Pretendentu iesūtītie dokumenti un personas dati, uz vakances laiku un noteiktu laiku pēc norādītā termiņa beigām, pārziņa leģitīmo interešu ietvaros tiks uzglabāti pārziņa lietvedībā. Iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei norādītās vakances pretendentu izvērtēšanas un atlases procesā un saziņai ar Jums. Nosūtītajos dokumentos lūgums neiekļaut sensitīvus (īpašās kategorijas) personas datus. Savu piekrišanu datu apstrādei norādītajiem mērķiem varat atsaukt jebkurā laikā, sazinoties ar pārzini. Pārzinis garantē nenodot pretendenta personas datus trešajām personām, bez pretendenta rakstveida saskaņojuma. Pārzinis Ropažu novada pašvaldības Stopiņu pagasta pārvalde, Institūta iela 1A, Ulbroka, Ropažu novads, Stopiņu pagasts.