Ropažu novada pašvaldība
Reģ.Nr. 90000067986
aicina darbā
Juridiskā, publisko iepirkumu un personālvadības departamenta Iepirkumu nodaļas
Juristu – iepirkumu speciālistu
(profesijas kods 2611 01)
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt uzņēmuma iepirkumus saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu;
- sagatavot iepirkumu dokumentus un saistīto dokumentāciju – iepirkuma nolikumus, protokolus, ziņojumus, līgumu projektus, vēstules, atzinumus;
- sniegt ieteikumus un pieņemt lēmumus par iepirkuma metodes izvēli un piemērošanu;
- darboties iepirkumu komisijā kā balsstiesīgam iepirkumu komisijas loceklim;
- sagatavot paskaidrojumus un pārstāvēt uzņēmumu iesniegumu izskatīšanas sēdēs Iepirkumu uzraudzības birojā un citās valsts vai pašvaldību iestādēs;
- konsultēt uzņēmuma darbiniekus un kompetences ietvaros palīdzēt rast problēmsituāciju risinājumus.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- vismaz 1.līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs;
- ne mazāk kā 3 gadu profesionālā pieredze darbā ar publiskajiem iepirkumiem pēdējo piecu gadu laikā no pasūtītāja puses (darbs valsts vai pašvaldību iestādēs tiks uzskatīts par priekšrocību);
- profesionālā pieredze publisko iepirkumu normatīvo aktu piemērošanā;
- zināšanas un pieredze darbā ar EIS un IUB PVS;
- analītiska domāšana un spējas risināt problēmsituācijas;
- labas komunikācijas un saskarsmes spējas;
- augsta atbildības sajūta, uzmanība un precizitāte;
- teicamas valsts valodas zināšanas;
- teicamas digitālās prasmes.
Mēs piedāvājam:
- pilnas slodzes darbu (uz nenoteiktu laiku);
- stabilu atalgojumu 1382,00 EUR pirms nodokļu nomaksas (pēc pārbaudes laika novērtējuma tiks noteikta individuālā mēnešalga, piemērojot individuālās mēnešalgas izvērtēšanas principus);
- veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes termiņa beigām) un sociālās garantijas;
- dinamisku darba vidi;
- profesionālās attīstības un pilnveides iespējas;
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus.
Pieteikumu, norādot “Jurists – iepirkumu speciālists”, var iesniegt līdz 2022.gada 21.septembrim:
- elektroniski ar drošu elektronisko parakstu, iesūtot dokumentus pašvaldības e-adresē vai elektroniskā pasta adresē vakances@ropazi.lv;
- ar pasta starpniecību, adresējot sūtījumu - Ropažu novada pašvaldība, adrese: Institūta iela 1A, Ulbroka, Stopiņu pagasts, Ropažu novads, LV-2130;
- personīgi (slēgtā aploksnē) - Ropažu novada Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā (VPVKAC), adrese: Institūta iela 1A, Ulbroka, Stopiņu pagasts, Ropažu novads (darba laikā).
Pieteikums satur šādus dokumentus:
- motivēta pieteikuma vēstule;
- dzīves un darba gaitu apraksts (Europass CV);
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, t.sk., pēdējo 3 gadu laikā apgūto profesionālās kompetences pilnveides kursu dokumentu kopijas un diploma pielikumu kopijas.
Izskatīsim to pretendentu pieteikumus, kuri iesnieguši visus norādīto dokumentus. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas tiks izvirzīti atlases otrajai kārtai.
Pretendentu iesūtītie dokumenti un personas dati, uz vakances laiku un noteiktu laiku pēc norādītā termiņa beigām, pārziņa leģitīmo interešu ietvaros tiks uzglabāti pārziņa lietvedībā. Iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei norādītās vakances pretendentu izvērtēšanas un atlases procesā un saziņai ar Jums. Nosūtītajos dokumentos lūgums neiekļaut sensitīvus (īpašās kategorijas) personas datus. Savu piekrišanu datu apstrādei norādītajiem mērķiem varat atsaukt jebkurā laikā, sazinoties ar pārzini. Pārzinis garantē nenodot pretendenta personas datus trešajām personām, bez pretendenta rakstveida saskaņojuma. Pārzinis Ropažu novada pašvaldības Stopiņu pagasta pārvalde, Institūta iela 1A, Ulbroka, Ropažu novads, Stopiņu pagasts.