Vakances
DARBS

Ropažu novada pašvaldības Centrālā administrācija
Reģistrācijas Nr. LV90000067986
aicina darbā
FINANŠU UN GRĀMATVEDĪBAS DEPARTAMENTA VADĪTĀJU

(profesijas kods 1211 03)

Ja esi enerģisks, un gatavs jauniem izaicinājumiem, vēlies sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi kopējo mērķu sasniegšanā, tad esi gaidīts Ropažu novada pašvaldības komandā.

Galvenie amata pienākumi:

  • plānot, organizēt, vadīt un kontrolēt Finanšu un grāmatvedības departamenta darbu;
  • izstrādāt un aktualizēt departamenta kompetencē esošos iekšējos normatīvos aktus;
  • nodrošināt pašvaldības budžeta sastādīšanu, izpildi un kontroli;
  • veikt dažādu ekonomisko procesu un finanšu rādītāju savstarpējās mijiedarbības datu apkopošanu un analīzi; sagatavot dažādas atskaites un pārskatus amata kompetences jomā;
  • sagatavot lēmumu projektus amata kompetencē esošajos jautājumos;
  • organizēt un kontrolēt inventarizāciju norisi.

Lai sekmīgi varētu uzsākt pildīt vakantā amata pienākumus, pretendentiem/-ēm jāatbilst šādām prasībām:

  • augstākā akadēmiskā izglītība (vēlams ekonomikā, finansēs vai vadības zinībās), kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālajām mācībām;
  • izpratne par valsts pārvaldes darbību un to regulējošiem normatīvajiem aktiem;
  • ne mazāk kā piecu gadu pieredze vadošā amatā finanšu vai grāmatvedības nodaļas, departamenta vadībā, pēdējo piecu gadu laikā (par priekšrocību tiks uzskatīta atbilstoša darba pieredze valsts pārvaldē);
  • pieredze finanšu datu apkopošanā un analīzē, regulārā un precīzā finanšu atskaišu un pārskatu sagatavošanā;
  • pieredze finanšu prognozēšanā, naudas plūsmas un budžeta sagatavošanā, uzturēšanā, kontrolē un datu analīzē publiskajā sektorā;
  • pieredze darbā valsts budžeta un pašvaldību budžetu pārskatu sistēmā;
  • pieredze ekonomisko procesu, dažādu rādītāju savstarpējās mijiedarbības datu apkopošanā, pētīšanā, analīzē un interpretācijā;
  • pieredze struktūrvienību darba mērķu izpildes analīzē;
  • pieredze grāmatvedības procesu kontrolē;
  • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām;
  • teicamas digitālās prasmes (MS Office); pieredze darbā ar SIA “ZZdats” programmām BUDZIS un G-VEDIS tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • normatīvo aktu finanšu un budžeta jomā pārzināšana un prasme to piemērošanā;
  • analītiskā domāšana, loģiskā domāšana, precizitāte;
  • spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;
  • spēja patstāvīgi organizēt savu un komandas darbu; teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes; ētiskums.

Pievienojoties mūsu kolektīvam pretendenti/-es iegūs:

  • pilnas slodzes darbu  (uz nenoteiktu laiku);
  • darba vietu: Institūta ielā 1A, Ulbrokā, Stopiņu pagastā, Ropažu novadā;
  • atalgojumu 1917,00 EUR pirms nodokļu nomaksas (pēc pārbaudes laika novērtējuma tiks noteikta individuālā mēnešalga, piemērojot individuālās mēnešalgas izvērtēšanas principus);
  • papildatvaļinājumu, papildu brīvdienas, atvaļinājuma pabalstu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika);
  • labus darba apstākļus, kā arī attālinātā darba iespējas;
  • atbalstu profesionālajā izaugsmē.

Pieteikumu, norādotFinanšu un grāmatvedības departamenta vadītāja amata vakanceivar iesniegt līdz 2022.gada 5.decembrim plkst. 15.00:

  • elektroniski parakstītu ar drošu elektronisko parakstu, iesūtot dokumentus pašvaldības e-adresē vai elektroniskā pasta adresē  vakances@ropazi.lv;
  • ar pasta starpniecību, adresējot sūtījumu - Ropažu novada pašvaldība, adrese: Institūta iela 1A, Ulbroka, Stopiņu pagasts, Ropažu novads, LV-2130, uz aploksnes norādot “Pieteikums Ropažu novada pašvaldības Finanšu un grāmatvedības departamenta vadītāja amata vakancei;
  • personīgi (slēgtā aploksnē) - Ropažu novada Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā (VPVKAC), adrese: Institūta iela 1A, Ulbroka, Stopiņu pagasts, Ropažu novads (darba laikā), uz aploksnes norādot “Pieteikums Ropažu novada pašvaldības Finanšu un grāmatvedības departamenta vadītāja amata vakancei”.

Pieteikums satur šādus dokumentus:

  • pieteikums par kandidēšanu uz vakanto amatu (pieteikumam jāsatur arī piekrišanu savu personas datu apstrādei konkursa ietvaros);
  • īss dzīves un darba gaitu apraksts (Europass CV);
  • motivācijas vēstule;
  • izglītības dokumentu kopijas, t.sk., 3 gadu laikā profesionālās kompetences pilnveides dokumentu kopijas;
  • valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams);
  • rekomendācijas (ja tādas ir).

E-pasts jautājumiem vai papildus informācijai:  vakances@ropazi.lv.

Izskatīsim to pretendentu pieteikumus, kuri norādītajā termiņā iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas tiks izvirzīti atlases otrajai kārtai.

Pretendentu iesūtītie dokumenti un personas dati, uz vakances laiku un noteiktu laiku pēc norādītā  termiņa beigām,  pārziņa leģitīmo interešu ietvaros tiks uzglabāti pārziņa lietvedībā. Iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei norādītās vakances pretendentu izvērtēšanas un atlases procesā un saziņai ar Jums. Nosūtītajos dokumentos lūgums neiekļaut sensitīvus (īpašās kategorijas) personas datus. Savu piekrišanu datu apstrādei norādītajiem mērķiem varat atsaukt jebkurā laikā, sazinoties ar pārzini. Pārzinis garantē nenodot pretendenta personas datus trešajām personām, bez pretendenta rakstveida saskaņojuma. Pārzinis Ropažu novada pašvaldības Stopiņu pagasta pārvalde, Institūta iela 1A, Ulbroka, Ropažu novads, Stopiņu pagasts.