Domājot par to, kā atvieglot klienta ikdienu, vides pakalpojumu uzņēmums “Clean R” ir radījis saprotamu un viegli lietojamu pašapkalpošanās portālu mans.cleanr. Ar tā palīdzību ikviens klients var aizmirst par laika tērēšanu zvaniem, e-pastiem un pat klātienes tikšanās organizēšanu ikreiz, kad nepieciešams pieteikt jaunu pakalpojumu, veikt izmaiņas atkritumu konteineru skaitā, to izvešanas biežumā vai dienā.
Pašapkalpošanās portālā sev ērtā laikā un vietā var apskatīt un slēgt līgumus, pievienot papildu pakalpojumus, pievienot papildu adreses, apmaksāt rēķinus, kā arī iegūt virkni klientam nepieciešamo informāciju vienuviet, turklāt tas izdarāms jebkurā klientam ērtā nedēļas dienā vai diennakts laikā. Klienti īpaši novērtē iespēju apskatīt atkritumu izvešanas grafiku, izvešanas izpildes precizitāti, atcelt un pieteikt izvešanu. Klienti atzinīgi izsakās arī par to, ka pašapkalpošanās portālā iespējams ērti izsekot tam, cikos atkritumu vedēji ieradušies un darbu izpildījuši. Savukārt reizēs, kad konteiners nav izvests, mans.cleanr nodrošina skaidrojošo informāciju par neizvešanas iemesliem, kas vienmēr tiek arī dokumentēts fotogrāfijās, parādot, kas liedza paveikt uzticēto pienākumu un būtiski atvieglo domstarpību risināšanu.
“Mēs “Clean R” atbalstām atbildīgu resursu patēriņu un uzskatām, ka viens no šajā pasaulē vērtīgākajiem resursiem ir mūsu klientu laiks. Tāpēc mēs radām iespējas visus jautājumus, kas ir saistīti ar atkritumu apsaimniekošanu, risināt ātrāk un ērtāk,” piebilst Linda Rirdance, “Clean R” valdes locekle.
Mans.cleanr ir izstrādāts tā, lai lielāko daļu jautājumu var atrisināt “tūdaļ un tagad”. Ja tomēr atbildi neizdodas iegūt uzreiz, klients jebkurā brīdī var apskatīt savu pieteikumu vēsturi un sekot līdzi tā apstrādei, precīzi nosakot, kurā izpildes posmā notikušas kādas aizķeršanās. “Mēs esam pateicīgi klientiem par atzinīgajiem vārdiem par jau izstrādāto pašapkalpošanās portālu un novērtējam ikvienu klienta ierosinājumu, kas portāla funkcionalitāti palīdz vēl vairāk pilnveidot.”
Kā izmantot pašapkalpošanās portālu?
1. Dodies uz “mans.cleanr.lv”.
2. Autorizējies ar bankas piekļuvi vai personas kodu/reģistrācijas numuru un paroli. Visērtāk autorizēties ar banku – izvēlies savu banku un pievienojies. Ja vēlies autorizēties ar paroli, pirmajā reizē klikšķini uz “aizmirsu paroli”, ievadi prasīto informāciju, un līgumā norādītajā e-pastā saņemsi pirmreizējo paroli. Ieejot profilā, varēsi to nomainīt uz sev ērtāku.
3. Sāc izmantot pašapkalpošanās portāla iespējas un pats pārvaldi visu aktuālo informāciju par saviem līgumiem, rēķiniem, pakalpojumu izpildes vēsturi un citiem jautājumiem, kas saistīti ar atkritumu apsaimniekošanu.
Par vides pakalpojumu uzņēmumu “Clean R”
Vides pakalpojumu uzņēmums “Clean R” ir nozares līderis Latvijā ar vairāk nekā 75 gadu darba pieredzi. “Clean R” nodarbina vairāk nekā 1300 strādājošo un piedāvā lielāko vides pakalpojumu klāstu vairāk nekā 50 000 klientu visā Latvijā. Klientiem tiek piedāvāti 40 pakalpojumi atkritumu apsaimniekošanā, īpašumu uzturēšanā, telpu un ēku teritoriju uzkopšanā un iekārtošanā, kā arī ceļu un koplietošanas teritoriju tīrīšana.
Papildu informācija:
Zane Auziņa,
SIA “Clean R” sabiedrisko attiecību vadītāja,
28304214,