Zaķumuižas Disku Golfa Parks

Zaķumuižas Disku Golfa Parks

Kontakti

+371 67958498

Sākumpunkta koordinātas: 56.969593, 24.490207

Disku golfa laukums pieejams BEZ MAKSAS.

Darba laiks

Inventāra izsniegšana notiek saskaņā ar Zaķumuižas sporta zāles darba laiku. 

Sīkāka informācija šeit - DARBA LAIKS

Disku golfs ir ārpustelpu sporta spēle, kurā spēlētājam īpašs lidojošais disks jāiemet īpašā grozā. Kāpēc golfs? - tāpēc, ka uzdevums, līdzīgi kā tradicionālajā golfā, ir nonākt pie mērķa, šajā gadījumā groza, ar pēc iespējas mazāku metienu skaitu.

Vairāk informācija par disku golfu atradīsi ŠEIT.

 

DISKU GOLFA NOTEIKUMI 

Galvenie spēles elementi:

  • Starta laukums;
  • Info stends;
  • Disks;
  • Grozs;
  • Iespējamie šķēršļi – OB jeb auta līnija, Mando šķēršļi, Hazarda zona.

Spēles mērķis:

Disku golfs, līdzīgi kā tradicionālais golfs, sastāv no gājieniem pretim mērim. Ja golfā gājienus veic ar nūju sitot bumbiņu pretim bedrītei, tad disku golfā ar roku met lidojošo šķīvīti pretim speciālām disku ķērājam.

Uzvarētājs ir tas, kurš ar pēc iespējas mazāk metieniem ir izgājis visu spēles laukumu un trāpījis visos disku ķērājos.

Spēles gaita:

  1. Disku golfa spēle parasti notiek 1-5 cilvēku grupās.
  2. Spēli sāk, katram no spēlētājiem izdarot savu pirmo metienu no starta laukuma.
  3. Metiena brīdī starta laukumā atrodas tikai tas spēlētājs, kurš izdara metienu, visi pārējie aizdodas aiz viņa.
  4. Visi grupas spēlētāji pārvietojas kopā, drošā attālumā vies no otra, lai neviens nenonāktu bīstama metiena trajektorijā.
  5. Katru nākamo metienu veic tas, kura disks, ejot virzienā uz grozu, atrodas vistuvāk, neatkarīgi no tā, kurš metiens pēc kārta konkrētajam spēlētājam tas ir.
  6. Metienu izdara, vienai no balsta kājām atrodoties vietā, kur piezemējās spēlētāja disks. Soli drīkst spert tikai uz sāniem vai uz aizmuguri!
  7. Lai noteiktu rezultātu, ir svarīgi katram sekot līdzi savu izdarīto metienu skaitam.
  8. Kad visi spēlētāji ir pabeiguši celiņu, iemetot disku ķērājgrozā, tiek pierakstīts katra rezultāts.
  9. Svarīgi ir neaizmirst pieskaitīt nopelnītos soda punktus.
  10. Nākamie spēlētāji celiņu drīkst uzsākt tikai tad, kad iepriekšējie spēlētāji laukumu ir atbrīvojuši.
  11. Nākamo celiņu pirmais sāk tas, kuram iepriekšējā ir vislabākais rezultāts.

Šķēršļi un soda punkti:

  • OB jeb Auto līnija un zona
    Izmetot disku ārpus laukuma, spēlētājs saņem 1 soda punktu. Nākamo gājienu izdara no vietas, kur disks šķērsoja auta līniju.
  • Mando (mandaory)
    Obligātais šķērsis, kurš jāapspēlē pa norādīto pusi. Aizmetot disku garām obligātajam šķērslim pa neīsto pusi, spēlētājs saņem 1 soda punktu. Nākamo gājienu izrada Dropzonas, kas atzīmēta kartē.
  • Dropzona
    Starta zona, no kuras jāsāk gadījumā, ja Mondo šķērslis apspēlēts pa nepareizo pusi. 

 

 

Attēli

Datora versija